Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37439
Назва: Маркетингова трансформація туристичної галузі України
Інші назви: Marketing transformation of the Ukrainian tourism industry
Автори: Герілова, Анна
Гуцуляк, Вікторія
Herilova, Anna
Hutsuliak, Viktoriia
Ключові слова: туристична галузь
маркетингова трансформація
Україна
tourism industry
marketing transformation
Ukraine
Дата публікації: 27-вер-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Герілова А. Маркетингова трансформація туристичної галузі України / Анна Герілова, Вікторія Гуцуляк // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 175–177.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37439
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Anna HERILOVA.pdf780.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.