Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37414
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШамов, Антон-
dc.contributor.authorПавленчик, Анатолій-
dc.contributor.authorShamov, Anton-
dc.contributor.authorPavlenchyk, Anatolii-
dc.date.accessioned2024-11-25T09:12:51Z-
dc.date.available2024-11-25T09:12:51Z-
dc.date.issued2024-09-27-
dc.identifier.citationШамов А. Напрями реалізації нейромаркетингу для стимулювання споживачів туристичних послуг / Антон Шамов, Анатолій Павленчик // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 232–235.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37414-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectстимулювання споживачівuk_UA
dc.subjectneuromarketinguk_UA
dc.subjectconsumer incentivesuk_UA
dc.subjecttravel servicesuk_UA
dc.titleНапрями реалізації нейромаркетингу для стимулювання споживачів туристичних послугuk_UA
dc.title.alternativeDirections for the implementation of neuromarketing to stimulate consumers of travel servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anton ShAMOV.pdf783.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.