Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37414
Назва: Напрями реалізації нейромаркетингу для стимулювання споживачів туристичних послуг
Інші назви: Directions for the implementation of neuromarketing to stimulate consumers of travel services
Автори: Шамов, Антон
Павленчик, Анатолій
Shamov, Anton
Pavlenchyk, Anatolii
Ключові слова: нейромаркетинг
туристичні послуги
стимулювання споживачів
neuromarketing
consumer incentives
travel services
Дата публікації: 27-вер-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Шамов А. Напрями реалізації нейромаркетингу для стимулювання споживачів туристичних послуг / Антон Шамов, Анатолій Павленчик // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 232–235.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37414
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Anton ShAMOV.pdf783.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.