Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37414
Title: Напрями реалізації нейромаркетингу для стимулювання споживачів туристичних послуг
Other Titles: Directions for the implementation of neuromarketing to stimulate consumers of travel services
Authors: Шамов, Антон
Павленчик, Анатолій
Shamov, Anton
Pavlenchyk, Anatolii
Keywords: нейромаркетинг
туристичні послуги
стимулювання споживачів
neuromarketing
consumer incentives
travel services
Issue Date: 27-Sep-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Шамов А. Напрями реалізації нейромаркетингу для стимулювання споживачів туристичних послуг / Антон Шамов, Анатолій Павленчик // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 232–235.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37414
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anton ShAMOV.pdf783.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.