Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37326
Назва: Маркетинговий менеджмент : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – другий (магістерський), галузь знань – 07 Управління та адміністрування, спеціальність – 073 Менеджмент
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
порядок оцінювання
магістр
галузь знань – 07 Управління та адміністрування
спеціальність – 073 Менеджмент
кафедра економіки та менеджменту
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Маркетинговий менеджмент : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – другий (магістерський), галузь знань – 07 Управління та адміністрування, спеціальність – 073 Менеджмент / уклад. Іванова Л. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 3 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37326
Розташовується у зібраннях:Порядок оцінювання результатів навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovyi_menedzhment_Poriadok otsiniuvannia_073_Men-t_2024.pdf243.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.