Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37308
Назва: | Формування рухових умінь і навичок професійної спрямованості майбутніх фахівців інформаційних технологій у процесі фізичного виховання |
Інші назви: | Formation of motor skills and professional orientation skills of future information technology specialists in the process of physical education |
Автори: | Заїка, Володимир Вікторович Zaika, Volodymyr Viktorovych |
Ключові слова: | інформаційні технології рухові уміння і навички професійної спрямованості фізичне виховання здобувачі вищої освіти information technologies physical education motor exercises of a professional orientation higher education applicants higher education applicants |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Український держ. ун-т імені М. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Заїка В. В. Формування рухових умінь і навичок професійної спрямованості майбутніх фахівців інформаційних технологій у процесі фізичного виховання : дис. …канд. пед. наук : 13.00.02 / Заїка Володимир Вікторович. – Київ, 2024. – 206 с. |
Серія/номер: | дисертації; |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційному досліджені розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику формування рухових умінь і навичок професійної спрямованості студентів інформаційних спеціальностей на основі урахування статі та особливостей майбутньої спеціальності. Досліджено відсутність чіткого системного підходу до процесу психофізичної підготовки здобувачів вищої освіти, яка має успішно функціонувати в умовах підвищення вимог суспільства до професійної готовності майбутніх фахівців. The dissertation study developed, theoretically substantiated and experimentally tested a methodology for the formation of motor skills and skills of professional orientation of students of information specialties based on gender and characteristics of the future specialty. The absence of a clear systematic approach to the process of psychophysical training of higher education students, which should function successfully in the context of increasing societal requirements for the professional readiness of future specialists, is investigated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37308 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zaika_dis_2024.pdf | 1.84 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.