Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудакова, Наталя Євгенівна-
dc.contributor.authorRudakova, Natalia Yevhenivna-
dc.date.accessioned2024-11-11T10:35:23Z-
dc.date.available2024-11-11T10:35:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРудакова Н. Є. Розвиток реабілітаційної освіти бакалаврів медсестринства в Україні у контексті євроінтеграційних процесів (кінець XX - початок XXI століть) : дис. …д-ра філософії : 011 ; 01 / Рудакова Наталя Євгенівна. – Львів, 2024. – 205 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37107-
dc.description.abstractУ контексті євроінтеграційних змін Україна переорієнтовує вітчизняну систему медичної освіти на європейські стандарти, акцентуючи увагу на підготовці медичних сестер-бакалаврів у сфері реабілітації. Така зміна відповідає на зростаючу потребу в кваліфікованих фахівцях через підвищений попит на реабілітаційні послуги, особливо в умовах воєнного конфлікту. Покращення якості освіти в цій сфері може суттєво збільшити ефективність медичних послуг, а також підвищити престиж професії, що сприятиме залученню талановитих спеціалістів. In the context of European integration changes, Ukraine is reorienting its medical education system to European standards, focusing on the training of bachelor's degree nurses in rehabilitation. This change responds to the growing need for qualified specialists due to the increased demand for rehabilitation services, especially in the context of the military conflict. Improving the quality of education in this area can significantly increase the effectiveness of medical services, as well as raise the prestige of the profession, which will help attract talented professionals.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвівський нац. ун-т імені Івана Франкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectреабілітаційна освітаuk_UA
dc.subjectмедсестринствоuk_UA
dc.subjectєвроінтеграціяuk_UA
dc.subjectреформування медичної освітиuk_UA
dc.subjectпроблемно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійний стандартuk_UA
dc.subjectсимуляційне навчанняuk_UA
dc.subjectбезперервна професійна освітаuk_UA
dc.subjectколаборативне навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectrehabilitation educationuk_UA
dc.subjectnursinguk_UA
dc.subjectmedical education reformuk_UA
dc.subjectEuropean integrationuk_UA
dc.subjectproblembased learninguk_UA
dc.subjectprofessional standarduk_UA
dc.subjectsimulation learninguk_UA
dc.subjectcontinuous professional educationuk_UA
dc.subjectcollaborative learninguk_UA
dc.subjectcompetency-based approachuk_UA
dc.titleРозвиток реабілітаційної освіти бакалаврів медсестринства в Україні у контексті євроінтеграційних процесів (кінець XX - початок XXI століть)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of rehabilitation education for bachelor nursing students in Ukraine in the context of European integration processes (late 20th - early 21st centuries)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diss_Rukakova_2024.pdf5.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.