Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37107
Назва: Розвиток реабілітаційної освіти бакалаврів медсестринства в Україні у контексті євроінтеграційних процесів (кінець XX - початок XXI століть)
Інші назви: Development of rehabilitation education for bachelor nursing students in Ukraine in the context of European integration processes (late 20th - early 21st centuries)
Автори: Рудакова, Наталя Євгенівна
Rudakova, Natalia Yevhenivna
Ключові слова: реабілітаційна освіта
медсестринство
євроінтеграція
реформування медичної освіти
проблемно-орієнтоване навчання
професійний стандарт
симуляційне навчання
безперервна професійна освіта
колаборативне навчання
компетентнісний підхід
rehabilitation education
nursing
medical education reform
European integration
problembased learning
professional standard
simulation learning
continuous professional education
collaborative learning
competency-based approach
Дата публікації: 2024
Видавництво: Львівський нац. ун-т імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Рудакова Н. Є. Розвиток реабілітаційної освіти бакалаврів медсестринства в Україні у контексті євроінтеграційних процесів (кінець XX - початок XXI століть) : дис. …д-ра філософії : 011 ; 01 / Рудакова Наталя Євгенівна. – Львів, 2024. – 205 с.
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): У контексті євроінтеграційних змін Україна переорієнтовує вітчизняну систему медичної освіти на європейські стандарти, акцентуючи увагу на підготовці медичних сестер-бакалаврів у сфері реабілітації. Така зміна відповідає на зростаючу потребу в кваліфікованих фахівцях через підвищений попит на реабілітаційні послуги, особливо в умовах воєнного конфлікту. Покращення якості освіти в цій сфері може суттєво збільшити ефективність медичних послуг, а також підвищити престиж професії, що сприятиме залученню талановитих спеціалістів. In the context of European integration changes, Ukraine is reorienting its medical education system to European standards, focusing on the training of bachelor's degree nurses in rehabilitation. This change responds to the growing need for qualified specialists due to the increased demand for rehabilitation services, especially in the context of the military conflict. Improving the quality of education in this area can significantly increase the effectiveness of medical services, as well as raise the prestige of the profession, which will help attract talented professionals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37107
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
diss_Rukakova_2024.pdf5.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.