Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37105
Назва: Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії у процесі вивчення фахових дисциплін
Інші назви: Formation of health-saving competence of future bachelors of physical therapy in the process of studying special disciplines
Автори: Чепурка, Олег Юрійович
Chepurka, Oleh Yuriiovych
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентність,
формування здоров’язбережувальної компетентності
модель формування здоров’язбережувальної компетентності
майбутні бакалаври фізичної терапії
health-saving competence
formation of health-saving competence
model of formation of health-saving competence
future bachelors of physical therapy
professional disciplines
educational environment of a higher education institution
Дата публікації: 2023
Видавництво: Рівненський держ. гуманіт. ун-т
Бібліографічний опис: Чепурка О. Ю. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії у процесі вивчення фахових дисциплін : дис. …д-ра філософії : 01 ; 011 / Чепурка Олег Юрійович. – Рівне, 2023. – 281 с.
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше здійснено теоретичне узагальнення та наукове вирішення проблеми формування здоровʼязбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії у процесі вивчення фахових дисциплін. Розглянуто провідні наукові підходи до проблеми дослідження у сукупності двох рівнів: загальнонаукового (холістичний і гуманістичний підходи) та конкретно-наукового (компетентнісний, аксіологічний та діяльнісний підходи). For the first time, the theoretical generalization and scientific solution to the problem of formation of health-saving competence of future bachelors of physical therapy in the process of studying professional disciplines was carried out in the dissertation. The leading scientific approaches to the research problem are considered in the combination of two levels: general scientific (holistic and humanistic approaches) and specific scientific (competence, axiological and activity approaches).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37105
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chepurka O_2024-.pdf.pdf2.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.