Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37039
Назва: Удосконалення акробатичної підготовки учнів хореографічних колективів сучасного танцю
Інші назви: Іmproving acrobatic training for students of contemporary dance choreographic groups
Автори: Cосіна, Валентина
Мазур, Ірина
Бойко, Андрій
Дідик, Наталя
Cosina, Valentyna
Mazur, Iryna
Boiko, Andrii
Didyk, Natalia
Ключові слова: програма
акробатика
підготовка
середній шкільний вік
сучасний танець
танцівники
варіативність
program
acrobatics
middle school age
training
contemporary dance
dancers
variability
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Удосконалення акробатичної підготовки учнів хореографічних колективів сучасного танцю / Валентина Cосіна, Ірина Мазур, Андрій Бойко, Наталя Дідик // Науковий дискурс. – 2024. – № 1(3). – С. 58–68. DOI: 10.69468/2786-7544-2024-1-7
Короткий огляд (реферат): Мета – розробити програму вдосконалення акробатичної підготовки дітей середнього шкільного віку, які займаються в колективах сучасного танцю. На основі теоретичного аналізу й узагальнення даних наукової та методичної літератури й мережі «Інтернет», аналізу документальних і відеоматеріалів танцювальних конкурсів, опитування фахівців і педагогічних спостережень було розроблено програму акробатичної підготовки для танцівників середнього шкільного віку, які займаються сучасними танцями. Програма містила мету, завдання, засоби й методи підготовки, які треба використовувати під час занять у колективах сучасного танцю, не змінюючи їхню загальну структуру. У результаті використання розробленої програми були отримані дані, що дають змогу застосовувати програму в колективах сучасного танцю для поліпшення якості підготовки й збагачення танцювальних композицій завдяки впровадженню елементів акробатики. У танцівників ЕГ достовірно підвищилися показники виконання базових вправ акробатики в середньому на 18,6 %, а також суттєво знизилася їх варіативність у групі до 37 %; у КГ – відповідно, на 10,8 %, водночас варіативність зросла до 64,3 %. Отримані дані свідчать про можливість танцівників ЕГ синхронно виконувати елементи акробатики в композиції, демонструвати однакові результати. The arsenal of acrobatic elements used by dancers is quite extensive and similar to the list of exercises performed in gymnastics and acrobatics. The problem lies in the lack of a structured training program for acrobatic exercises in dance groups. The aim was to develop a program to enhance acrobatic training for middle school children involved in contemporary dance groups. Based on theoretical analysis and data synthesis from scientific and methodological literature, internet sources, analysis of documentary and video materials from dance competitions, expert surveys, and pedagogical observations, a program for acrobatic training for middle school-aged dancers engaged in contemporary dance was developed. The program included goals, objectives, means, and methods of training that should be used during contemporary dance classes without altering the overall structure of the sessions. As a result of implementing the developed program, data was obtained that allows for the application of the program in dance groups to improve training quality and enrich dance compositions by incorporating acrobatic elements. Among EG dancers, the performance indicators of basic acrobatic exercises increased by an average of 18.6 %, and their variability in the group decreased significantly to an average of 37 %; in KG – respectively by 10.8 %, while variability increased to 64.3 %. The obtained data indicates the possibility for EG dancers to synchronously perform acrobatic elements in compositions and demonstrate consistent results.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37039
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1634-3249-1-SM.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.