Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36996
Назва: Approaches to inclusive foreign language instruction in higher education
Інші назви: Підходи до інклюзивного викладання іноземних мов у вищій школі
Автори: Paustovska, Marianna
Lytovchenko, Svitlana
Marieiev, Dmytro
Bazyliak, Nataliia
Malii, Alla
Базиляк, Наталія
Ключові слова: professional training
future foreign language teachers
inclusive education
inclusive strategies
digital competence innovative methods
професійна підготовка
майбутні вчителі іноземних мов
інклюзивні стратегії
інклюзивна освіта
інноваційні методи
цифрова компетентність
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Approaches to inclusive foreign language instruction in higher education / Marianna Paustovska, Svitlana Lytovchenko, Dmytro Marieiev, Nataliia Bazyliak, Alla Malii // Salud, Ciencia y Tecnología - Serie de Conferencias. – 2024. – Vol. 3. – Р. 1–9. doi: 10.56294/sctconf2024.711 (Scopus)
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters;
Короткий огляд (реферат): Abstract Introduction: The rapid development trend in innovative technological solutions significantly impacts societal activities, stimulating global digital transformation processes in the educational environment. Objectives: The article analyses innovative tools within the concept of inclusive technologies for teaching foreign languages in higher education in the digital age. Methods: Several general scientific research methods were used to achieve the research objectives, including abstraction, analysis, synthesis, induction, and deduction. Results: Attention is focused on exploring the potential of audio-lingual and audiovisual methods, didactic game solutions, case methods, reproductive methods, thematic studies, linguistic and sociocultural, and project methodologies. It has been proven that using digital educational platforms in educational programmes allows teaching foreign languages to be carried out at a high professional level, stimulating aspects of motivation and effectiveness. The study identifies that implementing innovative approaches in inclusive strategies for teaching foreign languages enables students to gain practical skills through active interaction with various non-standard methods and forms of work. Such methods include brainstorming, project work, role-playing, group work, and several others. It has been found that specific innovative approaches, such as random and cross-learning, learning through argumentation, or embodied learning, form a solid practical basis for the successful future application of acquired knowledge. Conclusions: The article proves that innovative methods of teaching foreign languages within the framework of inclusive educational technology programmes have the potential to create an effective learning environment, ensuring a significant improvement in the quality of higher education. У статті проаналізовано інноваційні інструменти в рамках концепції інклюзивних технологій викладання іноземних мов у вищій школі в цифрову епоху. Методи: Для досягнення цілей дослідження було використано низку загальнонаукових методів дослідження, зокрема абстрагування, аналіз, синтез, індукцію та дедукцію. Результати: Увагу зосереджено на дослідженні потенціалу аудіо-лінгвістичних та аудіовізуальних методів, дидактичних ігрових рішень, кейс-методів, репродуктивних методів, тематичних досліджень, лінгвосоціокультурних та проєктних методологій. Доведено, що використання цифрових освітніх платформ в освітніх програмах дозволяє здійснювати викладання іноземних мов на високому професійному рівні, стимулюючи аспекти мотивації та результативності. У дослідженні визначено, що впровадження інноваційних підходів в інклюзивних стратегіях викладання іноземних мов дає змогу студентам отримати практичні навички через активну взаємодію з різними нестандартними методами та формами роботи. До таких методів належать мозковий штурм, проектна робота, рольові ігри, робота в групах та деякі інші. Було виявлено, що конкретні інноваційні підходи, такі як випадкове та перехресне навчання, навчання через аргументацію або втілене навчання, формують міцну основу для розвитку навичок та вмінь у студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36996
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SCTCONF_2024_SinID_711.pdf265.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.