Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36894
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хім’як, Роман | - |
dc.contributor.author | Khimiak, Roman | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-28T11:11:03Z | - |
dc.date.available | 2024-10-28T11:11:03Z | - |
dc.date.issued | 2024-05-10 | - |
dc.identifier.citation | Хім’як Р. Фізкультурно-оздоровчі заходи як чинник залучення населення до рухової активності / Роман Хім’як // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (10–11 трав. 2024 р., м. Львів) / за заг. ред. Л. Чеховської. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 25–27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36894 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження – охарактеризувати заходи залучення населення до рухової активності. The purpose of the study is to characterize the measures of attracting of the population to physical activity. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | фізкультурно-оздоровчі заходи | uk_UA |
dc.subject | залучення населення | uk_UA |
dc.subject | рухова активність | uk_UA |
dc.subject | physical culture and health activities | uk_UA |
dc.subject | physical activity | uk_UA |
dc.subject | involvement of the population | uk_UA |
dc.title | Фізкультурно-оздоровчі заходи як чинник залучення населення до рухової активності | uk_UA |
dc.title.alternative | Physical education and recreation activities as a factor in attracting people to physical activity | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Roman Khimiak.pdf | 332.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.