Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36861
Назва: Маркетингові інформаційні технології як засіб залучення дітей 5–7 класів до занять легкою атлетикою
Інші назви: Marketing information technologies as a means of attracting children in grades 5-7 to athletics
Автори: Гуль, Іван
Мончук, Віктор
Hul, Ivan
Monchuk, Viktor
Ключові слова: маркетингові інформаційні технології
діти 5–7 класів
легка атлетика
marketing information technologies
children of 5-7 grades
athletics
Дата публікації: 10-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Гуль І. Маркетингові інформаційні технології як засіб залучення дітей 5–7 класів до занять легкою атлетикою / Іван Гуль, Віктор Мончук // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (10–11 трав. 2024 р., м. Львів) / за заг. ред. Л. Чеховської. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 124–128.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження − систематизація і аналіз маркетингових інформаційних технологій як засобу залучення дітей 5−7 класів до занять легкою атлетикою. The purpose of the study is to systematize and analyze marketing information technologies as a means of attracting children in grades 5-7 to athletics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36861
Розташовується у зібраннях:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivan Hul.pdf470.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.