Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36803
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курта, Євген | - |
dc.contributor.author | Захаріна, Євгенія | - |
dc.contributor.author | Корж, Наталія | - |
dc.contributor.author | Kurta, Yevhen | - |
dc.contributor.author | Zakharina, Yevheniia | - |
dc.contributor.author | Korzh, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-18T08:09:30Z | - |
dc.date.available | 2024-10-18T08:09:30Z | - |
dc.date.issued | 2024-05-10 | - |
dc.identifier.citation | Курта Є. Аналіз причин булінгу й девіантної поведінки серед підлітків / Євген Курта, Євгенія Захаріна, Наталія Корж // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (10–11 трав. 2024 р., м. Львів) / за заг. ред. Л. Чеховської. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 270–274. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36803 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження – вивчення основних причин боулінгу й девіантної поведінки підлітків. The purpose of the study is to examine the main causes of bullying and deviant behavior among adolescents. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | булінг | uk_UA |
dc.subject | девіантна поведінка | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.subject | bullying | uk_UA |
dc.subject | deviant behavior | uk_UA |
dc.subject | adolescents | uk_UA |
dc.title | Аналіз причин булінгу й девіантної поведінки серед підлітків | uk_UA |
dc.title.alternative | Analysis of the causes of bullying and deviant behavior among adolescents | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yevhen Kurta.pdf | 646.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.