Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorШамов, Антон-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorShamov, Anton-
dc.date.accessioned2024-10-15T09:46:20Z-
dc.date.available2024-10-15T09:46:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВовчанська О. Цифровий маркетинг у сфері туризму та гостинності / Ольга Вовчанська, Лілія Іванова, Антон Шамов // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід : матеріали XVІІІ Міжнар. наук. конф. – Львів, 2024. – С. 34–38.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36719-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectсфера туризму та гостинностіuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjecttourism and hospitalityuk_UA
dc.titleЦифровий маркетинг у сфері туризму та гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeDigital marketing in tourism and hospitalityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova L..pdf386.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.