Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36719
Назва: Цифровий маркетинг у сфері туризму та гостинності
Інші назви: Digital marketing in tourism and hospitality
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Шамов, Антон
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Shamov, Anton
Ключові слова: цифровий маркетинг
сфера туризму та гостинності
digital marketing
tourism and hospitality
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Цифровий маркетинг у сфері туризму та гостинності / Ольга Вовчанська, Лілія Іванова, Антон Шамов // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід : матеріали XVІІІ Міжнар. наук. конф. – Львів, 2024. – С. 34–38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36719
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova L..pdf386.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.