Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36513
Назва: Синергія великих даних і штучного інтелекту як каталізатор інновацій в цифровому маркетингу
Інші назви: Synergy of big data and artificial intelligence as a catalyst for innovation in digital marketing
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: синергія
цифровий маркетинг
штучний інтелект
synergy
artificial intelligence
digital marketing
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Синергія великих даних і штучного інтелекту як каталізатор інновацій в цифровому маркетингу / Ольга Вовчанська, Лілія Іванова // Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.(16–17 трав. 2024р.). – Львів, 2024. – С. 253–254.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36513
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Liliia.pdf873.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.