Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36512
Назва: Конвергенція аналітики великих даних та маркетингових стратегій підприємства
Інші назви: Convergence of big data analytics and enterprise marketing strategies
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Ключові слова: маркетинг
маркетингові стратегії
підприємства
цифровий маркетинг
marketing strategies
marketing
підприємства
digital marketing
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. Конвергенція аналітики великих даних та маркетингових стратегій підприємства / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Відновлення України та її регіонів в контексті глобальних трендів: управління, адміністрування, забезпечення : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (23-24 трав. 2024 р.) – Запоріжжя, 2024. – 649–653.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36512
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova L..pdf299.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.