Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36512
Title: Конвергенція аналітики великих даних та маркетингових стратегій підприємства
Other Titles: Convergence of big data analytics and enterprise marketing strategies
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: маркетинг
маркетингові стратегії
підприємства
цифровий маркетинг
marketing strategies
marketing
підприємства
digital marketing
Issue Date: 2024
Citation: Іванова Л. О. Конвергенція аналітики великих даних та маркетингових стратегій підприємства / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Відновлення України та її регіонів в контексті глобальних трендів: управління, адміністрування, забезпечення : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (23-24 трав. 2024 р.) – Запоріжжя, 2024. – 649–653.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36512
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova L..pdf299.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.