Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36474
Title: | Cучасні підходи до відновлення рухових функцій засобами фізичної терапії та ерготерапії у дітей з церебральним паралічем при спастичному парезі |
Other Titles: | Modern approaches to the restoration of motor functions by means of physical therapy and occupational therapy in children with cerebral palsy and spastic paresis |
Authors: | Пришляк, М. О. Коритко, Зоряна Pryshliak, M. O. Korytko, Zoriana |
Keywords: | рухові функції засоби фізичної терапії та ерготерапії відновлення спастичний парез діти з церебральним паралічем motor functions physical therapy and ergotherapy devices spastic paresis rehabilitation children with cerebral palsy |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Пришляк М. О. Cучасні підходи до відновлення рухових функцій засобами фізичної терапії та ерготерапії у дітей з церебральним паралічем при спастичному парезі / Пришляк М. О., Коритко З. І. // Актуальні проблеми фізичного виховання, спорту, фізичної реабілітації та туризму у сучасних умовах життя : матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф. (Запоріжжя, 18–19 квіт. 2024 р.). – Львів–Торунь : Liha-Pres, 2024. – C. 157–160 c. DOI https://doi.org/10.36059/978-966-397-383-8-41 |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Abstract: | Мета – дослідити особливості застосування існуючих засобів та методів фізичної терапії дітей з дитячим церебральним паралічем при спастичному парезі. The goal is to investigate the peculiarities of the use of existing means and methods of physical therapy for children with cerebral palsy spastic paresis. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36474 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korytko Zoriana.pdf | 343.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.