Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36471
Title: | Кiберспорт (електронний спорт) : навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкiл |
Other Titles: | Cybersport (electronic sport): curriculum for children's and youth sports schools |
Keywords: | кiберспорт електронний спорт дитячо-юнацькі спортивні школи навчальна програма e-sports children's and youth sports schools electronic sports educational program |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Кiберспорт (електронний спорт) : навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкiл. – Київ, 2022. – 43 с. |
Abstract: | Кiберспорт (електронний спорт) - iндивiдуальний або командний вид спорту з регламентованими правилами, заснований на взасмодiї спортсмена з повнiстю або частково штyчним простором (вiдеогра, мобiльна гра, вiртyалъна або доповнена реальнiсть тошо). його об'ектами та елементами через використання iнновацiйних або цифрових технологiй i технiчних засобiв, у якому досягнення, майстерність та пiдготовленiсть виявляються та унiфiковано порiвнюються шляхом проведення навчально-тренувального процесу та змаганъ з рiзних дисциплiн. Esports (e-sports) is an individual or team sport sport with regulated rules, based on the interaction athlete with a fully or partially artificial space (video game, mobile game, virtual or augmented reality game, virtual or augmented reality, etc.). its objects and elements through the use of innovative or digital technologies and and technical means, in which achievements, skills and training are identified and compared in a standardized way through training and competition in various disciplines. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36471 |
Appears in Collections: | Державні програми |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Esports_2022.pdf | 5.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.