Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36441
Назва: Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Benchmarking as a tool for increasing the competitiveness of an enterprise
Автори: Гуль, Іван
Hul, Ivan
Ключові слова: бенчмаркінг
підприємство
конкурентоспроможність
benchmarking
competitiveness
enterprise
Дата публікації: 10-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Гуль І. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / Іван Гуль // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 84–85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36441
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivan Hul.pdf219.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.