Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorШамов, Антон-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorShamov, Anton-
dc.date.accessioned2024-09-09T07:47:50Z-
dc.date.available2024-09-09T07:47:50Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.citationІванова Л. Роль соціальних медіа в маркетингу підприємств індустрії гостинності / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська, Антон Шамов // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 88–92.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36439-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectмаркетинг підприємствuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectenterprise marketinguk_UA
dc.titleРоль соціальних медіа в маркетингу підприємств індустрії гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeThe role of social media in the marketing of hospitality companiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liliia Ivanova.pdf219.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.