Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36439
Назва: Роль соціальних медіа в маркетингу підприємств індустрії гостинності
Інші назви: The role of social media in the marketing of hospitality companies
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Шамов, Антон
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Shamov, Anton
Ключові слова: інформаційні технології
соціальні медіа
маркетинг підприємств
індустрія гостинності
information technology
hospitality industry
social media
enterprise marketing
Дата публікації: 10-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Іванова Л. Роль соціальних медіа в маркетингу підприємств індустрії гостинності / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська, Антон Шамов // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 88–92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36439
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liliia Ivanova.pdf219.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.