Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36438
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалініченко, Олена-
dc.contributor.authorМосійчук, Ірина-
dc.contributor.authorKalinichenko, Olena-
dc.contributor.authorMosiichuk, Iryna-
dc.date.accessioned2024-09-09T07:34:33Z-
dc.date.available2024-09-09T07:34:33Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.citationКалініченко О. Вплив інфлюенс–маркетингу на підприємницьку діяльність / Олена Калініченко, Ірина Мосійчук // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 93–95.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36438-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectінфлюенс–маркетингuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.subjectInfluencer marketinguk_UA
dc.subjectentrepreneurshipuk_UA
dc.titleВплив інфлюенс–маркетингу на підприємницьку діяльністьuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of influence marketing on business activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olena Kalinichenko.pdf224.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.