Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36438
Назва: Вплив інфлюенс–маркетингу на підприємницьку діяльність
Інші назви: Influence of influence marketing on business activities
Автори: Калініченко, Олена
Мосійчук, Ірина
Kalinichenko, Olena
Mosiichuk, Iryna
Ключові слова: інфлюенс–маркетинг
підприємницька діяльність
Influencer marketing
entrepreneurship
Дата публікації: 10-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Калініченко О. Вплив інфлюенс–маркетингу на підприємницьку діяльність / Олена Калініченко, Ірина Мосійчук // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 93–95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36438
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olena Kalinichenko.pdf224.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.