Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36438
Title: Вплив інфлюенс–маркетингу на підприємницьку діяльність
Other Titles: Influence of influence marketing on business activities
Authors: Калініченко, Олена
Мосійчук, Ірина
Kalinichenko, Olena
Mosiichuk, Iryna
Keywords: інфлюенс–маркетинг
підприємницька діяльність
Influencer marketing
entrepreneurship
Issue Date: 10-May-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Калініченко О. Вплив інфлюенс–маркетингу на підприємницьку діяльність / Олена Калініченко, Ірина Мосійчук // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 93–95.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36438
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olena Kalinichenko.pdf224.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.