Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36437
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпенко, Наталія-
dc.contributor.authorІваннікова, Марина-
dc.contributor.authorKarpenko, Nataliia-
dc.contributor.authorIvannikova, Maryna-
dc.date.accessioned2024-09-09T07:27:16Z-
dc.date.available2024-09-09T07:27:16Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.citationКарпенко Н. «Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємства / Наталія Карпенко, Марина Іваннікова // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 96–98.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36437-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectзелений маркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectgreen marketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.title«Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємстваuk_UA
dc.title.alternative“Green marketing as a strategy for sustainable development of an enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Karpenko.pdf222.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.