Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36437
Назва: «Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємства
Інші назви: “Green marketing as a strategy for sustainable development of an enterprise
Автори: Карпенко, Наталія
Іваннікова, Марина
Karpenko, Nataliia
Ivannikova, Maryna
Ключові слова: зелений маркетинг
стратегія
підприємство
green marketing
strategy
enterprise
Дата публікації: 10-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Карпенко Н. «Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємства / Наталія Карпенко, Марина Іваннікова // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 96–98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36437
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliia Karpenko.pdf222.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.