Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36437
Title: «Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємства
Other Titles: “Green marketing as a strategy for sustainable development of an enterprise
Authors: Карпенко, Наталія
Іваннікова, Марина
Karpenko, Nataliia
Ivannikova, Maryna
Keywords: зелений маркетинг
стратегія
підприємство
green marketing
strategy
enterprise
Issue Date: 10-May-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Карпенко Н. «Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємства / Наталія Карпенко, Марина Іваннікова // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 96–98.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36437
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Karpenko.pdf222.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.