Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36433
Назва: Бренд-менеджмент як інноваційний засіб формування конкурентоспроможності пдприємства
Інші назви: Brand management as an innovative means of forming the competitiveness of an enterprise
Автори: Павленчик, Наталія
Ціздин, Владислав
Pavlenchyk, Nataliia
Tsizdyn, Vladyslav
Ключові слова: бренд-менеджмент
конкурентоспроможність
пдприємство
brand management
competitiveness
enterprise
Дата публікації: 10-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Павленчик Н. Бренд-менеджмент як інноваційний засіб формування конкурентоспроможності пдприємства / Наталія Павленчик, Владислав Ціздин // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 109–111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36433
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliia Pavlenchyk.pdf186.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.