Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36433
Title: Бренд-менеджмент як інноваційний засіб формування конкурентоспроможності пдприємства
Other Titles: Brand management as an innovative means of forming the competitiveness of an enterprise
Authors: Павленчик, Наталія
Ціздин, Владислав
Pavlenchyk, Nataliia
Tsizdyn, Vladyslav
Keywords: бренд-менеджмент
конкурентоспроможність
пдприємство
brand management
competitiveness
enterprise
Issue Date: 10-May-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Павленчик Н. Бренд-менеджмент як інноваційний засіб формування конкурентоспроможності пдприємства / Наталія Павленчик, Владислав Ціздин // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 109–111.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36433
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Pavlenchyk.pdf186.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.