Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36428
Назва: Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Marketing strategy in the formation of enterprise competitiveness
Автори: Сторожук, Ольга
Тарасович, Людмила
Storozhuk, Olha
Tarasovych, Liudmyla
Ключові слова: конкурентоспроможність
маркетингова стратегія
підприємство
competitiveness
enterprise
marketing strategy
Дата публікації: 10-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Сторожук О. Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства / Ольга Сторожук, Людмила Тарасович // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 126–128.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36428
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olha Storozhuk.pdf263.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.