Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрупа, Оксана-
dc.contributor.authorБоруцька, Юлія-
dc.contributor.authorKrupa, Oksana-
dc.contributor.authorBorutska, Yuliia-
dc.date.accessioned2024-09-05T10:51:22Z-
dc.date.available2024-09-05T10:51:22Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.citationКрупа О. Особливості застосування франчайзингової моделі організації бізнесу в туристичній сфері / Оксана Крупа, Юлія Боруцька // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 215–217.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36398-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectфранчайзингова модель бізнесуuk_UA
dc.subjectтуристична сфераuk_UA
dc.subjectfranchise business modeluk_UA
dc.subjecttourism industryuk_UA
dc.titleОсобливості застосування франчайзингової моделі організації бізнесу в туристичній сферіuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the franchise model of business organization in the tourism sectoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oksana Krupa.pdf202.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.