Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36398
Назва: Особливості застосування франчайзингової моделі організації бізнесу в туристичній сфері
Інші назви: Features of the franchise model of business organization in the tourism sector
Автори: Крупа, Оксана
Боруцька, Юлія
Krupa, Oksana
Borutska, Yuliia
Ключові слова: франчайзингова модель бізнесу
туристична сфера
franchise business model
tourism industry
Дата публікації: 10-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Крупа О. Особливості застосування франчайзингової моделі організації бізнесу в туристичній сфері / Оксана Крупа, Юлія Боруцька // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 215–217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36398
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oksana Krupa.pdf202.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.