Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоробель, Марія-
dc.contributor.authorРоманчук, Ольга-
dc.contributor.authorСторонська, Оксана-
dc.contributor.authorКалимон, Юлія-
dc.contributor.authorЮрко, Надія-
dc.contributor.authorVorobel, Maria-
dc.contributor.authorRomanchuk, Olga-
dc.contributor.authorStoronska, Oksana-
dc.contributor.authorKalimon, Julia-
dc.contributor.authorNadiya, Yurko-
dc.date.accessioned2024-08-30T08:53:57Z-
dc.date.available2024-08-30T08:53:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРоль неформальних освітніх практик в сучасному освітньому просторі України / Воробель Марія, Романчук Ольга, Сторонська Оксана, Калимон Юлія, Юрко Надія // Педагогічна Академія: наукові записки. – 2024. – № 9. – С. 1– 24. DOI https://doi.org/10.5281/zenodo.13342611uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36355-
dc.description.abstractМетою статті є вивчення теоретичних основ розвитку неформальної освіти в Україні, а також аналіз процесу її формування в контексті світової теорії та практики. У статті розглядаються національний та європейський досвід вивчення терміна «неформальна освіта», підкреслюється важливість удосконалення організаційних аспектів системи неформальної освіти та впровадження сучасних неформальних освітніх практик в освітню систему Украни, а також аналізується роль неформальної освіти на сучасному етапі. Розглядається законодавча база країни, викладаються теоретико-методологічні основи неформальної освіти для дорослих, а також наводяться приклади освітніх організацій, що займаються неформальною освітою в Україні. Основними методами дослідження є аналіз літератури, структуризація та узагальнення. The purpose of the article is to study the theoretical basis of the development of non-formal education in Ukraine and to analyze the process of its formation in the context of world theory and practice. The article examines the domestic and European research experience of the term "non-formal education", and describes various non-formal education methods and open resources that can be used to improve the quality of higher education. The importance of improving the organizational aspects of the non-formal education system, as far as the implementation of non-formal educational practices into the modern Ukrainian educational system, and the role of non-formal education at this stage is also considered. The legislative base of the country is analyzed, the theoretical and methodological foundations of non-formal education for adults are explained, and examples of educational organizations engaged in non-formal education in Ukraine are given. The main research methods are literature analysis, structuring and generalization.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.subjectнеформальні освітні практикиuk_UA
dc.subjectосвіта впродовж життяuk_UA
dc.subjectгромадські організаціїuk_UA
dc.subjectвідкриті освітні ресурсиuk_UA
dc.subjectnon-formal educationuk_UA
dc.subjectnon-formal educational practicesuk_UA
dc.subjectlifelong learning educationuk_UA
dc.subjectpublic organizationsuk_UA
dc.subjectopen educational resourcesuk_UA
dc.titleРоль неформальних освітніх практик в сучасному освітньому просторі Україниuk_UA
dc.title.alternativeThe role of non-formal educational practices in the modern educational space of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vorobel M..pdf473.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.