Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36355
Назва: | Роль неформальних освітніх практик в сучасному освітньому просторі України |
Інші назви: | The role of non-formal educational practices in the modern educational space of Ukraine |
Автори: | Воробель, Марія Романчук, Ольга Сторонська, Оксана Калимон, Юлія Юрко, Надія Vorobel, Maria Romanchuk, Olga Storonska, Oksana Kalimon, Julia Nadiya, Yurko |
Ключові слова: | неформальна освіта неформальні освітні практики освіта впродовж життя громадські організації відкриті освітні ресурси non-formal education non-formal educational practices lifelong learning education public organizations open educational resources |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Роль неформальних освітніх практик в сучасному освітньому просторі України / Воробель Марія, Романчук Ольга, Сторонська Оксана, Калимон Юлія, Юрко Надія // Педагогічна Академія: наукові записки. – 2024. – № 9. – С. 1– 24. DOI https://doi.org/10.5281/zenodo.13342611 |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | Метою статті є вивчення теоретичних основ розвитку неформальної освіти в Україні, а також аналіз процесу її формування в контексті світової теорії та практики. У статті розглядаються національний та європейський досвід вивчення терміна «неформальна освіта», підкреслюється важливість удосконалення організаційних аспектів системи неформальної освіти та впровадження сучасних неформальних освітніх практик в освітню систему Украни, а також аналізується роль неформальної освіти на сучасному етапі. Розглядається законодавча база країни, викладаються теоретико-методологічні основи неформальної освіти для дорослих, а також наводяться приклади освітніх організацій, що займаються неформальною освітою в Україні. Основними методами дослідження є аналіз літератури, структуризація та узагальнення. The purpose of the article is to study the theoretical basis of the development of non-formal education in Ukraine and to analyze the process of its formation in the context of world theory and practice. The article examines the domestic and European research experience of the term "non-formal education", and describes various non-formal education methods and open resources that can be used to improve the quality of higher education. The importance of improving the organizational aspects of the non-formal education system, as far as the implementation of non-formal educational practices into the modern Ukrainian educational system, and the role of non-formal education at this stage is also considered. The legislative base of the country is analyzed, the theoretical and methodological foundations of non-formal education for adults are explained, and examples of educational organizations engaged in non-formal education in Ukraine are given. The main research methods are literature analysis, structuring and generalization. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36355 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vorobel M..pdf | 473.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.