Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36348
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гармаш, Ірина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Harmash, Iryna Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-29T08:20:46Z | - |
dc.date.available | 2024-08-29T08:20:46Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гармаш І. А. Інтегральний вплив на фізичну та когнітивну підготовку майбутніх викладачів початкової і дошкільної освіти на основі їх психофізіологічних особливостей на заняттях з фізичного виховання : дис. …д-ра філософії : 017 / Гармаш Ірина Анатоліївна. – Харків, 2024. – 246 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36348 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження – на основі визначення психофізіологічних особливостей майбутніх фахівців у галузі початкового навчання та дошкільної освіти розробити і експериментально обґрунтувати методику інтегрального впливу на фізичну і когнітивну підготовленість студентів .The purpose of the study is based on the definition of psychophysiological characteristics of future specialists in the field of primary education and preschool of education to develop and experimentally substantiate the method of integral influence on the physical and cognitive readiness of students. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харківський нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | дисертації; | - |
dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
dc.subject | когнітивні можливості | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічні особливості | uk_UA |
dc.subject | властивості нервової системи | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | фахівець | uk_UA |
dc.subject | спорт | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | нервова система | uk_UA |
dc.subject | physical fitness | uk_UA |
dc.subject | cognitive abilities | uk_UA |
dc.subject | preschool education | uk_UA |
dc.subject | psychophysiological features | uk_UA |
dc.subject | primary education | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | properties of the nervous system | uk_UA |
dc.subject | sport | uk_UA |
dc.subject | specialist | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | nervous system | uk_UA |
dc.title | Інтегральний вплив на фізичну та когнітивну підготовку майбутніх викладачів початкової і дошкільної освіти на основі їх психофізіологічних особливостей на заняттях з фізичного виховання | uk_UA |
dc.title.alternative | Integral influence on the physical and cognitive training of future teachers of primary and preschool education based on their psychophysiological characteristics on the physical education classes. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Garmash_dis_2024.pdf | 5.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.