Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36344
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Буховець, Божена | - |
dc.contributor.author | Долинський, Борис | - |
dc.contributor.author | Борщенко, Валерія | - |
dc.contributor.author | Bukhovets, Bozhena | - |
dc.contributor.author | Dolynskyi, Borys | - |
dc.contributor.author | Borshchenko, Valeriia | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-27T11:44:44Z | - |
dc.date.available | 2024-08-27T11:44:44Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Буховець Б. Фізична реабілітація : навч. посіб. / Божена Буховець, Борис Долинський, Валерія Борщенко – Одеса, 2022. – 270 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36344 | - |
dc.description.abstract | У навчальному посібнику викладено теоретичні засади навчальної дисципліни «Фізична реабілітація» описано: застосування активної фізичної терапії: зміст, завдання, види, класифікація, механізм позитивного впливу; методи обстеження, визначення функціональних можливостей; режими рухової активності, форми та методи застосування; висвітлено принципи, правила, методи алгоритмічного моделювання процесу призначення, формування програм та реалізації реабілітаційного процесу; запропоновано приклади його реалізації в інформаційній системі фізичної реабілітації. Навчальний посібник розраховано на здобувачів вищої освіти спеціальностей 017 Фізична культура і спорт, 014 Середня освіта (Фізична культура), фахівців, які працюють у галузі корекції, педагогів спеціальної та інклюзивної освіти, спрямований на удосконалення їх компетентності в цій сфері.The textbook describes the theoretical principles of the educational discipline "Physical rehabilitation" described: application of active physical therapy: content, tasks, types, classification, mechanism of positive influence; examination methods, determination of functional capabilities; modes motor activity, forms and methods of application; principles, rules, methods are highlighted algorithmic modeling of the appointment process, the formation of programs and the implementation of rehabilitation process; examples of its implementation in the information system of physical rehabilitation are offered. he study guide is designed for students of higher education majors 017 Physical culture and sports, 014 Secondary education (Physical education), specialists working in the field of correction, teachers of special and inclusive education, aimed at improving their competence in this sphere. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична реабілітація | uk_UA |
dc.subject | завдання | uk_UA |
dc.subject | види | uk_UA |
dc.subject | режими рухової активності | uk_UA |
dc.subject | класифікація | uk_UA |
dc.subject | методи обстеження | uk_UA |
dc.subject | механізм позитивного впливу | uk_UA |
dc.subject | physical rehabilitation | uk_UA |
dc.subject | modes motor activity | uk_UA |
dc.subject | tasks | uk_UA |
dc.subject | examination methods | uk_UA |
dc.subject | types | uk_UA |
dc.subject | mechanism of positive influence | uk_UA |
dc.subject | mechanism of positive influence | uk_UA |
dc.subject | classification | uk_UA |
dc.title | Фізична реабілітація | uk_UA |
dc.title.alternative | Physical rehabilitation | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Книги |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Posibnyk_2023 (1).pdf | 4.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.