Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩекотиліна, Наталя-
dc.contributor.authorShchekotylina, Natalia-
dc.date.accessioned2024-08-26T09:54:44Z-
dc.date.available2024-08-26T09:54:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЩекотіліна Н. Інклюзія в фізичній культурі : навч. посіб. / Наталя Щекотиліна. – Одеса, 2023. – 202 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36339-
dc.description.abstractНавчальний посібник призначений для викладачів закладів середної освіти, для здобувачів, що навчаються за напрямом підготовки «Спеціальна освіта», «Середня освіта (фізична культура)», «Фізична культура і спорт». У посібнику викладені проблеми порушення розвитку у дітей, виділено загальні закономірності аномального розвитку, представлена класифікація типів психічного дизонтогенеза, розкрито причини і механізми порушення розвитку, дана клініко-психологічна характеристика дітей при різних формах дизонтогенеза. Також у посібнику розкриваються основні аспекти психологічної корекції дітей з проблемами в розвитку. Посібник може бути корисним не тільки вчителям фізичної культури, студентам, а й слухачам, які пройшли перепідготовку в області фізичної культури, тренерам, а також фахівцям, що працюють з дітьми та підлітками в будь якій структурі. The study guide is intended for teachers of secondary education institutions, for applicants studying in the "Special Education" field of study, "Secondary education (physical culture)", "Physical culture and sports". In the manual problems of developmental disorders in children are outlined, general ones are highlighted patterns of abnormal development, the classification of types is presented mental dysontogenesis, the causes and mechanisms of developmental disorders are revealed, given clinical and psychological characteristics of children with different forms dysontogenesis Also, the manual reveals the main aspects of psychological correction of children with developmental problems. The manual can be useful not only physical education teachers, students, and trainees who have passed retraining in the field of physical culture, coaches, as well as specialists who work with children and adolescents in any structure.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінклюзія у фізичній культуріuk_UA
dc.subjectпроблеми порушення розвитку у дітейuk_UA
dc.subjectаномальний розвитокuk_UA
dc.subjectпроблеми розвиткуuk_UA
dc.subjectкласифікація типів психічного дизонтогенезаuk_UA
dc.subjectаспекти психологічної корекції дітейuk_UA
dc.subjectinclusion in physical cultureuk_UA
dc.subjectproblems of developmental disorders in childrenuk_UA
dc.subjectabnormal developmentuk_UA
dc.subjectdevelopmental problemsuk_UA
dc.subjectclassification of types mental dysontogenesisuk_UA
dc.subjectaspects of psychological children's correctionsuk_UA
dc.titleІнклюзія в фізичній культуріuk_UA
dc.title.alternativeInclusion in physical cultureuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchekotylina_2023.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.