Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36321
Назва: Роль інтерактивних технологій у розвитку критичного мислення студентів
Інші назви: Role of interactive technologies in developing students' critical thinking
Автори: Пахомова, Тетяна
Базиляк, Наталія
Роменська, Тамара
Pakhomova, Tetiana
Bazyliak, Nataliia
Romenska, Tamara
Ключові слова: інтерактивне навчання
критичне мислення
кооперативні технології
дискусійні методи
ситуативне моделювання
interactive learning
discussion methods
critical thinking
situational modeling
cooperative technologies
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Пахомова Т. Роль інтерактивних технологій у розвитку критичного мислення студентів / Пахомова Тетяна, Базиляк Наталія, Роменська Тамара // Наукові інновації та передові технології. – 2024. – № 7(35). – С. 927–939. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-7(35)-927-939
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу ролі інтерактивних технологій у розвитку критичного мислення студентів. Мета статті –визначити ефективність інтерактивного навчання як засобу стимулювання критичного мислення у студентів закладах вищої освіти. The article is devoted to the analysis of the role of interactive technologies in the development of students' critical thinking. The purpose of the article is to determine the effectiveness of interactive learning as a means of stimulating critical thinking among students in higher education institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36321
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pakhomova Tetiana.pdf231.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.