Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36321
Title: Роль інтерактивних технологій у розвитку критичного мислення студентів
Other Titles: Role of interactive technologies in developing students' critical thinking
Authors: Пахомова, Тетяна
Базиляк, Наталія
Роменська, Тамара
Pakhomova, Tetiana
Bazyliak, Nataliia
Romenska, Tamara
Keywords: інтерактивне навчання
критичне мислення
кооперативні технології
дискусійні методи
ситуативне моделювання
interactive learning
discussion methods
critical thinking
situational modeling
cooperative technologies
Issue Date: 2024
Citation: Пахомова Т. Роль інтерактивних технологій у розвитку критичного мислення студентів / Пахомова Тетяна, Базиляк Наталія, Роменська Тамара // Наукові інновації та передові технології. – 2024. – № 7(35). – С. 927–939. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-7(35)-927-939
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Стаття присвячена аналізу ролі інтерактивних технологій у розвитку критичного мислення студентів. Мета статті –визначити ефективність інтерактивного навчання як засобу стимулювання критичного мислення у студентів закладах вищої освіти. The article is devoted to the analysis of the role of interactive technologies in the development of students' critical thinking. The purpose of the article is to determine the effectiveness of interactive learning as a means of stimulating critical thinking among students in higher education institutions.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36321
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pakhomova Tetiana.pdf231.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.