Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36300
Title: | Multimedia Technologies as Tools for Fostering Digital Literacy in Education |
Other Titles: | Мультимедійні технології як інструменти розвитку цифрової грамотності в освіті |
Authors: | Sorokolit, Nataliia Rymar, Olha Bodnar, Ivanna Khanikiants, Olena Solovey, Alla Сороколіт, Наталія Римар, Ольга Боднар, Іванна Ханікіянц, Олена Соловей, Алла |
Keywords: | digital literacy multimedia technologies physical education цифрова грамотність мультимеді технології фізична освіта |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Multimedia Technologies as Tools for Fostering Digital Literacy in Education / Nataliia Sorokolit, Olha Rymar, Ivanna Bodnar, Olena Khanikiants, Alla Solovey // Environment. Technology. Resources : Proceedings of the 15th International Scientific and Practical Conference. – Rezekne, 2024. – Vol. 2. – P. 493–498. https://doi.org/10.17770/etr2024vol2.8077 (Scopus) |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS; |
Abstract: | This study explores the integration of multimedia technologies into the educational landscape of physical education in Ukraine, considering various forms of education such as face-to-face, mixed, and distance learning, especially under martial law. У цьому дослідженні розглядається інтеграція мультимедійних технологій в освітній простір фізичного виховання в Україні. освіти в Україні, розглядаючи різні форми освіти, такі як очне, змішане та дистанційне навчання, особливо в умовах воєнного стану. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36300 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
30Sorokolit,+Olha+Rymar,+Ivanna+Bodnar,+Olena+Khanikiants,+Alla+Solovey6037-21924-1-LE_Scopus.pdf | 313.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.