Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36296
Назва: Education 4.0: Development of the Educational System in the Context of Artificial Intelligence
Інші назви: Освіта 4.0: розвиток системи освіти в контексті штучного інтелекту
Автори: Kryshtanovych, Svitlana
Bekh, Yuliia
Shevchenko, Zhanna
Maikher, Viktoriia
Liubinska, Orysia
Криштанович, Cвітлана
Ключові слова: education
education system
information
artificial inteligence
modeling
pedagogy
IDEF0
students
освіта
система освіти
моделювання
штучний інтелект
педагогіка
IDEF0
інформація
студенти
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Education 4.0: Development of the Educational System in the Context of Artificial Intelligence / Svitlana Kryshtanovych, Yuliia Bekh, Zhanna Shevchenko, Viktoriia Maikher, Orysia Liubinska // International Journal of Religion. – 2024. – Vol. 5, N 11. – Р. 2521–2527. DOI: https://doi.org/10.61707/y9zped44 (Scopus)
Короткий огляд (реферат): The main purpose of the article is to demonstrate the development of the Ukrainian educational system in the context of artificial intelligence. The object of research is the educational system itself. The scientific task is to present an approach to improving the efficiency of the Ukrainian educational system under the conditions of artificial intelligence. The research methodology involves the application of the IDEF0 method. As a result of the study, a model for the development of the Ukrainian educational system in the context of artificial intelligence is presented. The innovation of the research is shown in the form of the IDEF0 model for improving the Ukrainian educational system in the context of artificial intelligence. Future research prospects are aimed at assessing the threats of artificial intelligence to the modern educational system. Основна мета статті – продемонструвати розвиток української системи освіти в контексті штучного інтелекту. Об’єктом дослідження є сама освітня система. Наукове завдання – представити підхід до підвищення ефективності української освітньої системи в умовах штучного інтелекту. Методологія дослідження передбачає застосування методу IDEF0. У результаті дослідження представлено модель розвитку української освітньої системи в контексті штучного інтелекту. Інноваційність дослідження показано у вигляді моделі IDEF0 для вдосконалення української освітньої системи в контексті штучного інтелекту. Перспективи подальших досліджень спрямовані на оцінку загроз штучного інтелекту для сучасної системи освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36296
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IJOR-024-34025(11)2521-2527.pdf198.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.