Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНичай, Віталій-
dc.contributor.authorNychai, Vitalii-
dc.date.accessioned2024-07-10T07:57:20Z-
dc.date.available2024-07-10T07:57:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНичай В. В. Тенденції та перспективи використання інтернет-маркетингу в готельно-ресторанного бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : [спец.] 241 «Готельно-ресторанна справа» / Ничай Віталій Володимирович ; наук. кер. У. Є. Гузар. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 63 с. (Повний текст кваліфікаційної роботи зберігається в е-бібліотеці кафедри готельно-ресторанного бізнесу)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36291-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є дослідження впливу інструментів інтернетмаркетингу на діяльність закладів готельно-ресторанного господарства. The purpose of the qualification work is to study the influence of Internet marketing tools on the activities of the hotel and restaurant industry.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesбакалаврські роботи;-
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectзаклади готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectcrisisuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant business establishmentsuk_UA
dc.titleТенденції та перспективи використання інтернет-маркетингу в готельно-ресторанного бізнесіuk_UA
dc.title.alternativeTrends and prospects of the use of Internet marketing in the hotel and restaurant businessuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Бакалаврські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nychai Vitalii.pdf358.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.