Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36291
Назва: Тенденції та перспективи використання інтернет-маркетингу в готельно-ресторанного бізнесі
Інші назви: Trends and prospects of the use of Internet marketing in the hotel and restaurant business
Автори: Ничай, Віталій
Nychai, Vitalii
Ключові слова: інтернет-маркетинг
інновації
заклади готельно-ресторанного бізнесу
криза
маркетингова стратегія
internet marketing
marketing strategy
innovations
crisis
hotel and restaurant business establishments
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Ничай В. В. Тенденції та перспективи використання інтернет-маркетингу в готельно-ресторанного бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : [спец.] 241 «Готельно-ресторанна справа» / Ничай Віталій Володимирович ; наук. кер. У. Є. Гузар. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 63 с. (Повний текст кваліфікаційної роботи зберігається в е-бібліотеці кафедри готельно-ресторанного бізнесу)
Серія/номер: бакалаврські роботи;
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є дослідження впливу інструментів інтернетмаркетингу на діяльність закладів готельно-ресторанного господарства. The purpose of the qualification work is to study the influence of Internet marketing tools on the activities of the hotel and restaurant industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36291
Розташовується у зібраннях:Бакалаврські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nychai Vitalii.pdf358.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.