Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗарецька, Каріна-
dc.contributor.authorZaretska, Karina-
dc.date.accessioned2024-07-10T06:05:10Z-
dc.date.available2024-07-10T06:05:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗарецька К. С. Вплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : [спец.] 241 «Готельно-ресторанна справа» / Зарецька Каріна Степанівна ; наук. кер. У. Є. Гузар. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 84 с. (Повний текст кваліфікаційної роботи зберігається в е-бібліотеці кафедри готельно-ресторанного бізнесу)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36287-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження є обґрунтування сутності поняття «нейромаркетинг», аналіз сучасних методів нейромаркетингу, дослідження впливу нейромаркетингу на настрій та комфорт споживачів закладів гостинності. The purpose of our research is to substantiate the essence of the concept of "neuromarketing", analysis of modern methods of neuromarketing, research on the impact of neuromarketing on mood and comfort of consumers of hospitality establishments.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesбакалаврська робота;-
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectзаклади індустрії гостинностіuk_UA
dc.subjectучасники послуг гостинностіuk_UA
dc.subjectаудіомаркетингuk_UA
dc.subjectаромамаркетингuk_UA
dc.subjectатмосфера освітленняuk_UA
dc.subjectпсихологія кольоруuk_UA
dc.subjectneuromarketinguk_UA
dc.subjectlighting atmosphereuk_UA
dc.subjecthospitality industry establishmentsuk_UA
dc.subjectparticipants of hospitality servicesuk_UA
dc.subjectaroma marketinguk_UA
dc.subjectaudio marketinguk_UA
dc.subjectcolor psychologyuk_UA
dc.titleВплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeThe Influence of Neuromarketing on the Behavior of Hospitality Service Participantsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Бакалаврські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaretska K..pdf437.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.