Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36287
Назва: Вплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинності
Інші назви: The Influence of Neuromarketing on the Behavior of Hospitality Service Participants
Автори: Зарецька, Каріна
Zaretska, Karina
Ключові слова: нейромаркетинг
заклади індустрії гостинності
учасники послуг гостинності
аудіомаркетинг
аромамаркетинг
атмосфера освітлення
психологія кольору
neuromarketing
lighting atmosphere
hospitality industry establishments
participants of hospitality services
aroma marketing
audio marketing
color psychology
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Зарецька К. С. Вплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : [спец.] 241 «Готельно-ресторанна справа» / Зарецька Каріна Степанівна ; наук. кер. У. Є. Гузар. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 84 с. (Повний текст кваліфікаційної роботи зберігається в е-бібліотеці кафедри готельно-ресторанного бізнесу)
Серія/номер: бакалаврська робота;
Короткий огляд (реферат): Метою нашого дослідження є обґрунтування сутності поняття «нейромаркетинг», аналіз сучасних методів нейромаркетингу, дослідження впливу нейромаркетингу на настрій та комфорт споживачів закладів гостинності. The purpose of our research is to substantiate the essence of the concept of "neuromarketing", analysis of modern methods of neuromarketing, research on the impact of neuromarketing on mood and comfort of consumers of hospitality establishments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36287
Розташовується у зібраннях:Бакалаврські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaretska K..pdf437.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.