Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36287
Title: Вплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинності
Other Titles: The Influence of Neuromarketing on the Behavior of Hospitality Service Participants
Authors: Зарецька, Каріна
Zaretska, Karina
Keywords: нейромаркетинг
заклади індустрії гостинності
учасники послуг гостинності
аудіомаркетинг
аромамаркетинг
атмосфера освітлення
психологія кольору
neuromarketing
lighting atmosphere
hospitality industry establishments
participants of hospitality services
aroma marketing
audio marketing
color psychology
Issue Date: 2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Зарецька К. С. Вплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : [спец.] 241 «Готельно-ресторанна справа» / Зарецька Каріна Степанівна ; наук. кер. У. Є. Гузар. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 84 с. (Повний текст кваліфікаційної роботи зберігається в е-бібліотеці кафедри готельно-ресторанного бізнесу)
Series/Report no.: бакалаврська робота;
Abstract: Метою нашого дослідження є обґрунтування сутності поняття «нейромаркетинг», аналіз сучасних методів нейромаркетингу, дослідження впливу нейромаркетингу на настрій та комфорт споживачів закладів гостинності. The purpose of our research is to substantiate the essence of the concept of "neuromarketing", analysis of modern methods of neuromarketing, research on the impact of neuromarketing on mood and comfort of consumers of hospitality establishments.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36287
Appears in Collections:Бакалаврські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaretska K..pdf437.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.