Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36277
Назва: Вплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності
Інші назви: The influence of the image on the peculiarities of the development of the enterprise in the field of hospitality
Автори: Андрійчук, Тетяна
Владимир, Ольга
Andriichuk, Tetiana
Vladymyr, Olha
Ключові слова: імідж
підприємство сфери гостинності
конкурентоспроможність
соціально-психологічний феномен
популярність
image
popularity
competitiveness
enterprise in the field of hospitality
socio-psychological phenomenon
Дата публікації: 30-тра-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Андрійчук Т. Вплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності / Тетяна Андрійчук, Ольга Владимир // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 20–22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36277
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tetiana Andriichuk.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.